CF WOD

Co, jak i gdzie:

Gdzie trenujemy: CrossBox Tychy - Plac Baczyńskiego 2 ("Andromeda", boczne wejście od ul. Bocheńskiego)

Kiedy: Od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 i 18:00

Czym jest trening CF WOD: w połowie lat 90-tych opracowany został system treningowy, który miał być szybki, krótki, ale bardzo intensywny. Po tym jak okazał się niezwykle skuteczny w szkoleniu jednostek specjalnych zaczął być stosowany przez sportowców, a następnie przez „zwykłych” śmiertelników chcących poprawić swoją sprawność fizyczną. Aktualnie zyskał tak wielu zwolenników na całym świecie, że nie jest już nazywany tylko sportem a swego rodzaju społecznością.

W jaki sposób trenować CF WOD? Z założenia jest to trening mający na celu rozwój podstawowych 10 cech motorycznych: wytrzymałości sercowo- naczyniowej i oddechowej, wytrzymałości siłowej, siły, elastyczności/ gibkości, mocy, szybkości, koordynacji, zwinności, równowagi, dokładności/ celności.

Analizując te cechy, które kształtuje trening CF, odpowiedź nasuwa się sama: bieganie, pływanie, jazda na rowerze, podnoszenie ciężarów, ćwiczenia gimnastyczne i tak naprawdę każdy rodzaj aktywności fizyczne połączony w odpowiedni sposób.

Zajęcia prowadzone są przez trenerów z ukończonym lvl CrossFit. Na zajęcia obowiązują zapisy przez poniższy grafik:

GRAFIK

Zapisz się na trening

Jeśli chcesz przyjść do nas pierwszy raz - wybierz opcję "gość" z bezpłatnym treningiem. Pamiętaj, że jest limit miejsc na sali - nie zapisuj się na ostatnią chwilę.

Jeśli się zapisałeś ale wypadło Ci coś ważnego - wypisz się max do 2godz. przed rozpoczęciem treningu (inaczej naliczym opłatę 10zł)

Kolorem czerwonym w grafiku - oznaczone są zajęcia dot. CrossBox